Morgon pigg..?

Nja det skulle jag inte vilja säga. Börjar om 30min och är redan klar så tänkte att jag kunde blogga lite :)
Idag är det orientering på gympan, tagga! Sen efter skolan ska jag vara med emily och ska kolla med henne om vi kan åka till stan en snabbis för jag måste köpa en ny väska för mina skolmappar går inte ner i den jag har nu haha :D  ganska bar ursäkt för att köpa en ny väska tycker jag ;)
I lördags var jag med sarocha i stan och köpte nya svarta jeans. Tro mig, det behövdes! Mina andra svarta jeans är sönder tvättade och har tappat färgen och blivit gråa.. RIP favoritjeansen :(
Har inte lagt upp vad jag handlat sen innan sommaren :o  kanske ska börja igen?  jaja nu ska jag gå och borsta tändern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0