Sjuuukt värt!

Hellu!
Detta får bli ett bildlöst inlägg för jag har inte lagt in bliderna från igår på datan än :)

Det var så sjuuuukt bra igår! Vi satt 7 timmar för att få platser längst fram. Och det fick vi ;)
Mina revben är krossade men det var det värt ;)
Som en liten bonus för att vi väntat så länge så fick vi träffa PETTER också! Känndes helt ok att få hans autograf höhö
Det var typ 20 pers som hade kommit då och helt plötsligt går petter bara för bi oss, skit kul.



Och innan petter och september kom så upträdde NEWKID. Herregud jag började typ lipa, seriöst jag ÄLSKAR han :o

Bilder kommer upp senare idag :)



P.S  ni som inte var där, ni missade något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0