Dagen

Idag har vi varit med klassen i vättlefjäll där vi har badat och grillat. Ganska mysigt faktiskt.
Efter de åkte jag och julia in till stan och hon letade efter avslutingsklädder (lite sent ute?) men hittade inget så hon ska åka i mon igen och kolla. Ja själv köpte jag ett USB minne, rolig shopping haha.
Juste, jag var i (på?) ullared i söndags och köpte massa grejor men har inte tagit kort på dom än men får la gör det i veckan :)
Känner att det blivet mer och mer vardag i bloggen, det kanske blir tråkigt med bara bilder.. eller? man kan ju variera lite ;)
Och slutligen. Gyhmkana bilderna hehe.. ja dom KOMMER det kan jag lova! i veckan nån gång :)
har dragit ut på det lite nu känner jag haha
en bild från gyhmkanan får ni så länge ;)
P.S
jag är på konfa läger lör-ons men kommer ha med kameran och datan så det blir nog nån uppdatering om inte vi värsta fall mobilblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0