Värme

Ja, jag lever haha! ;)
Det har vart sjukt varmt hela tiden så man har typ inte kunnat vara ute något :(
Det har liksom vart ca 30 grader i skuggan!
Har inte orkat uppdatera för jag har bara legat inne och sovit typ. Värmen tröttar ut än totalt asså..
Och igår när jag satt och matade en häst på gräsamttan så kände jag hur det stack till i hela armen så vart det typ miljoner pissmyror på mig och jag bara sprang rekt in i duschen och satte på det kallaste. Det brände som in it självaste HELVETE kan jag bara säga :( jag lipa som fan ..
+ att jag fick en allergiskreaktion så det blev ännu värre och armen blev helt röd och svullen.
Just nu sitter jag och Dana (min brors hund) och myser i sängen :)
Har massa bilder som kommer upp så småning om. Men nu blir det skärpning och jag ska frsöka klämma in minst ett inlägg om dagen + bilder :D
allt för er läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0