Nördfakta?

Lite "nördfakta" om mig själ som alla kanske inte förväntar sig :)

1. Min favorit kanal är tv4 fakta
2. På sommaren löser jag korsord och sudoku för att hålla hjärnan igång
3. Älskar biologi, geografi och allt med naturen  ( utom insektier såklart ;) )
4. Gillar att läsa vetensaps tidningar
5. Tycker det är fel att säga "hatar skolan" om man inte har en riktigt bra anledning. Tänkefter själva, man får träffa kompisar och hålla hjärnan aktiv :)
6. Tycker ALLA ska källsortera. Inte jobbigt eller ansträngade. Man är ett riktigt pucko och riktigt lat om man inte gör det :)



* uppdate *


Svar till anonym:
Jag har sagt många gånger att jag hatar skolan, ja. Men kanske har haft anledning till det DÅ? Har inte sagt det på länge, för jag har inte haft någon anledning till det. Jag har växt upp och lärt mig att inte använda ordet "hata" utan ogilla eller ogilla mycket. Det krävs en del för att jag ska säga hata, vilket du skulle veta om du kände mig :)
Så puss på dig och sluta tro att du vet något om mig vilket du tydligen inte gör!

( Moget att inte skriva sitt namn och stå för sin åsikt också ;) )


+ Det kallas IP adress, jag vet vem du är B-E-A-C-H :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du säger att du hatar skolan helatiden när du är i skolan ju så Omg

2011-07-17 @ 11:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0