Nattblogg

Hej alla vakan!
Just nu sitter jag och kollar på tecknat för jag kan inte sova :(
Kankse tar och äter lite kakor sen eller något. För hoppningsvis somnar jag! Har bäddat ner mig med mitt mysiga täcke i fåtöljen framför tvn :)
Förut när jag var hos mamma var ove-vovve och hälsa på. Och han blev så glad när jag kom så han hoppade och så råkade hans tand nocka min tand så den blev lite lös och en blit gick av. Igen. Detta händer för några veckorsedan också fast då var det tanden brevid och det gick av en lite större bit men tanden blev inte lös.
Det gör skit ont och när jag driker något kallt ilar det.. och när jag åt en macka förut så trodde jag tanden skulle fastna i brödet :(  det känndes så iaf ..
Jaja nu ska jag väl försöka bli trött så jag kan somna och så får jag väll säga gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0