Finland

Hellu!
Wii! Vi åker till finland på fredag. Julia åker med oss i år igen, kul :D
Datan följer så klart med så räkna med uppdatering. Ska tömma min data på bilder, har långt över 10 000 bilder! Sen ska jag tömma minneskortet också så man får plats med mycket bilder.
Gud vad jag längtar! Önska att alla skulle få uppleva att vara där. Det är rena paradiset ;)
just nu sitter jag och äter kakor (frukost) och kollar på extreme home makeover.
Hart vart på UMO och fixat nytt recept till mina p-piller. Dock har mitt pass gått ut för 5 dagar sen så jag kan inte hämta ut dom utan moste vänta tills pappa kommer hem på torsdag :(
Liten !?

Kommentarer
Postat av: elina

Varför behöver du P-piller??? :)

2011-07-18 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0