Lucia

Tiden går fort! Känns som det var sommar nyss.
Idag hade alla 9or lucia tåg-sakimojs. Fy fan vad jag var nervös innan trodde jag skulle svimma på riktigt :(
Som tur var gick det över sen men det var lite jobbigt att så och sjunga in för människor hela dagen när man hade massa annant på tankarna. Annars har det varit jätte kul idag:) Är så sjukt utmattad nu bara.
Ursäkta förra inlägget, men som sagt har haft mycket, och tro mig när jag säger mycket på tankarna idag.
Det jag skrev förut är något jag känt i ett år typ. Brukar inte skriva om känslor på bloggen annars men var tvungen att skriva av mig. Höll på att bli helt tokigt i huvet. Om inte annat höll jag på at göra något jag skulle ångrat. Har spenderat så mycket tid på att tänka på detta att jag inte kunnat äta på hela dagen nästan. Åt en macka i morse och förut en banan. Sjukt faktiskt att ens matlust påverkas beroende på hur man mår. Går runt med en stor klump i magen hela tiden pga det jag skrev tidigare..
I vanliga fall brukar jag mest lägga upp bilder och musik men kanske borde skriva lite också?
aja nog om det nu ska jag inte besvära mina trogna läsare med mina vilsa tankar!
Grilpawaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0