Update

Hellu!
Nu har jag uppdaterat så att det räcker och blir över. Hoppas ni tyckte om bilderna ;)
Det har vart så sjukt segt här va. Första veckan var det så äckligt varmt att man bara låg och sov typ. Och nu är det svin kallt och man går runt med tjocka kläder och huttrar. Men, det kunde ju varit värre eller hur? :D
I mon ska vi till stan och jag ska pierca naveln (!!). om jag vågar .. hahah!
jag piercade ju näsan för ett årsedan och det gjorde sviiin ont så naveln blir nog inte så farligt.. får jag hoppas ;)
Förlåt för den usla uppdateringen men hoppas att ni förstår :)
Och juste, som ni kanske sätt har jag borjat lägga till "josefin karntz" på bilderna. Snyggare tycker jag :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0